.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قدمت 50 ساله بيمارستان ها در مازندران
يك سوم بيمارستان هاي مازندران بيش از 50 سال عمر دارند و دو سوم ديگر زير 30 سال سن دارند ، دانشگاه مازندران به علت اينكه در محور شمالي حوادث قرار دارد، شوراي سياست گذاري وزارت بهداشت پروتكل حوادث غير مترقبه را به ...
قدمت 50 ساله بيمارستان ها در مازندران

رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندان در همايش حوادث غير مترقبه در معاونت بهداشتي مازندران گفت: يك سوم بيمارستان هاي مازندران بيش از 50 سال عمر دارند و دو سوم ديگر زير 30 سال سن دارند كه توجه به بيمارستان هاي صحرايي راهكاري مناسب در اين زمينه است.

به گزارش شمال نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، دكتر خراساني با بيان اين مطلب نقش فرماندهي واحد را در ساماندهي عمليات ها در حوادث موثر دانست و افزود: دانشگاه علوم پزشكي مازندران به علت اينكه در محور شمالي حوادث قرار دارد، شوراي سياست گذاري وزارت بهداشت پروتكل حوادث غير مترقبه را به اين دانشگاه واگذار كرده است.

بر اساس اين گزارش، مدير كل حوادث غير مترقبه مازندران نيز در اين همايش از حوادث به عنوان عاملي بازدارنده در توسعه پايدار نام برد و گفت: با وضع قوانين و اجرايي و عملياتي كردن آن، منابع و امكانات و تخصصي كردن امور مي توان به كاهش تلفات و خسارات كمك كرد.

پور محمد با اشاره به اينكه از 40 نوع بلاي ثبت شده، 31 مورد آن در ايران رخ مي دهد، افزود: ايران جزو 10 كشور حادثه خيز جهان است كه مرگ ناشي از زلزله و تصادف آمار بالايي را به خود اختصاص داده است.

اين گزارش حاكيست، رئيس مركز اورژانس 115 ساري هم در اين همايش گفت: بين سال هاي 1909 تا 2005 زلزله با 83 رتبه وقوع و سيل با 61 مرتبه، بيشترين نوع حوادث در ايران بوده اند.

محمدي تصريح كرد: بين سال هاي 1990 تا 2000 سيل با 19 درصد، طوفان و تگرگ با 18 درصد و سرمازدگي با 14 درصد بيشترين آمار حوادث را در ايران به خود اختصاص داده اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.